Reklamačný poriadok

1. REKLAMÁCIA TOVARU A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY TOVARU

a)      Záručná doba je 24 mesiacov.

b)      Reklamácie sú vybavované podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky a uplatňujú sa písomnou formou (faxom, e-mailom, poštou) alebo telefonicky v mieste sídla prevádzkovateľa. Rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia od kuriéra, osobného prevzatia v mieste podnikania prevádzkovateľa alebo osobného prevzatia na adrese kupujúceho. V prípade doručenia poškodeného tovaru má kupujúci právo žiadať vrátenie peňazí alebo zrealizovať novú objednávku.

c)      Kupujúci je povinný dôkladne skontrolovať tovar pri jeho prevzatí od doručovateľa a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho. Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou doručovateľa alebo poškodenie tovaru zavinené doručovateľom je nutné v takýchto prípadoch uplatňovať priamo u doručovateľa. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil kupujúci doručovateľovi, nebudú predávajúcim uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude kupujúcemu poskytnuté.

d)      Predávajúci je povinný poskytnúť možnosť dodania náhradného tovaru. Kupujúci má právo odmietnuť možnosť dodania náhradného tovaru a odstúpiť od objednávky uvedeného tovaru. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú pri zrušení objednávky finančné prostriedky vrátené kupujúcemu v lehote 15 kalendárnych dní rovnakým spôsobom aký bol použitý pri platbe za tovar, pokiaľ kupujúci nepožiada inak.

e)      Predávajúci vybaví reklamáciu tovaru ihneď, v zložitejších prípadoch do 30 dní od začiatku reklamačného konania. Predávajúci výsledok vybavenia reklamácie oznámi kupujúcemu v zákonnej lehote a to písomne (faxom, e-mailom, poštou).

f)      Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná.

g)     Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením tovaru, prevádzkovaním tovaru v nevhodných podmienkach alebo ak bol prevedený zásah do tovaru inou než oprávnenou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním s tovarom.

h)      V prípade, že predávajúci rozhodne, že reklamácia nie je oprávnená, znáša kupujúci všetky náklady predávajúceho na reklamáciu a odborné posúdenie, najmä náklady na prepravu tovaru medzi kupujúcim a predávajúcim a všetky náklady na vyhotovenie posúdenia reklamácie predávajúcim, a to v lehote 30 dní od zaslania zoznamu nákladov z neoprávnenej reklamácie kupujúcemu na účet určený predávajúcim alebo v hotovosti.

 

Facebook

Ďakujeme, že ste prejavili záujem o naše ručne vyrábané prútene ploty.

Momentálne sme na služobnej ceste.
Vašim emailom a dopytom sa budeme venovať od 10.5.2018.

Ďakujeme za Vašu trpezlivosť.

Tím pruteneploty.sk

Facebook

Ďakujeme, že ste prejavili záujem o naše ručne vyrábané prútene ploty.

Momentálne sme na služobnej ceste.
Vašim emailom a dopytom sa budeme venovať od 10.5.2018.

Ďakujeme za Vašu trpezlivosť.

Tím pruteneploty.sk